keskiviikko 6. elokuuta 2014

Lähtö!

Hellurei!

Nyt ollaan Helsingissä ja huomenna 4.30 pitää olla lentokentällä.. Ei tunnu ollenkaa siltä, että oon huomenna Etelä-Afrikssa! Mua pelottaa ja jännittää ihan älyttömästi, mutta kai se on ihan normaalia :D Kun lennettiin tänne helsinkiin niin mulla oliki sitte ihan reippaasti liikaa tavaraa.. 6kg... Onneks saatiin ne järkättyä käsimatkatavaroihin yms, mutta pakko oli vielä valita tavaroita, jotka jätän vanhempien laukkuihin Suomeen..

Pyysin perjantaina mun muutamia kavereita käymään ja vietettiin mun läksäisiä. Oli tosi ihanaa nähä kaikkia vielä kerran ennen mun lähtöä.

Oon viimepäivinä jutellu mun host-veljen kanssa ja mulle on tullu semmonen olo, että mua odotetaan jo sinne. Oon saanu semmosen kuvan, että oon tosi tervetullut ja siltä osin oon tosi innoissani lähdössä!  En tiiä vielä millon aloitan koulun, mutta heti perjantaiaamuna mennään ostamaan mulle koulupuku!  Viimeviikolla tein ainevalinnatki, mutta niistä kerron sitte myöhemmin.:)  

Nyt tästä kirjoittamisesta ei tuu oikein mitään. Ajatukset vaan on niin sekavat ja stressaa tuo tuleva lento ja varsinki vaihto Amsterdamissa. :D Nukkumisestakaan ei taida tulla mitään ja herätykseenkään ei oo enää montaa tuntia. Tää taitaa olla mun viimeinen postaus Suomesta. Seuraavaks postailenki sitte toiselta puolelta maapalloa! :)

Ei mulla muuta!

-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti